• אני

  • מי אני

    רז א' איזנברג (שיינרמן), מוסמך המחלקה למדע המדינה באוניברסיטה העברית ירושליים. מתמחה בפוליטיקה אלקטוראלית. razshein@gmail.com

  • כלים

  • Follow פוליטאה on WordPress.com

מתחיל לצייץ ומחפש עבודה

בימים אלה חוגג הבלוג בדיוק שלוש שנים להווסדו. לפני שלוש שנים, בין ל"ג בעומר לשבועות, התחלתי לכתוב את פוליטאה כסוג של טראפיה אישית או תרגול בעיסוק. הכתיבה היא לא משהו שבא לי בקלות. יחד עם זאת במשך השנים הצלחתי להתמיד בצורה די יפה לטעמי וכבר רשמתי למעלה מ-170 פוסטים בנושאים שונים.  בשבועות האחרונים קצת איבדתי מוזה לכתיבה. מה זה קצת, בואו נודה על האמת איבדתי אותה לגמרי. מאז הבחירות ירדה גם איכות הכתיבה לבלוג וגם תדירות הפרסומים. הפוסטים האחרונים שכתבתי היו ממש מאולצים ועם הקוראים הקבועים הסליחה.

אז בשבועות הקרובים הולכים להיות כאן כמה שינויים: ראשית שיפצתי את התמונה בכותרת. ככה בשביל הכרזת כוונות. שנית, והרבה יותר משמעותי, פתחתי חשבון טוויטר. אפשר לראות אותו כאן מצד שמאל בתפריט. ואפשר גם לעקוב בטוויטר שלכם אחרי thepoliteia@ או לחפש Raz Sheinerman. אני רק מתחיל עם כל הטוויטר הזה אז אולי יקח לי קצת זמן להכנס ממש לעניינים (אם יש לכם טוויטר אגב ואתם חושבים שכדאי לי לעקוב אחריכם אז בשמחה. רק תגידו). במקביל, יכול להיות שהעדכונים של פוסטים בבלוג ימעטו – אני לא אוהב לכתוב סתם שאין לי משהו מעניין באמת להגיד. ואולי דוקא שיתוף הפעולה מהקוראים ומהרשת החברתית יביאו לי מוזה חדשה לכתיבה. יודעים מה, לא מבטיח שום דבר לכאן או לכאן.

לבסוף, שנה הבאה אני מתכוון לעשות הפסקה מהקריירה האקדמית שלי. התחלתי לימודים באוניברסיטה ארבעה ימים בדיוק אחרי שהשתחחרתי משירות חובה בצה"ל, ומאז ועד היום, שבע שנים כמעט, אני ברציפות בלימודי מדע המדינה באקדמיה. אני עוד לא יודע מה אני אעשה במקום שנה הבאה, ולמעשה אני מחפש אולי עבודה מעניינת בתחום: המחקרי או הפוליטי. והאמת שגם סתם הצעות עבודה מעוד מעניינות ישקלו בחיוב. אז הנה משהו לא שגרתי: אם במקרה אחד מהקוראים שומע על משהו מעניין שיכול להתאים לי, אני אשמח מאוד לשמוע. אני מעלה היום כאן בעמוד של "אודות הכותב" קורות חיים עדכניים שלי. תרגישו חופשי לעיין, להעביר הלאה, לחלק ברחוב… ותודה מראש לכל מי שיחשוב עלי. אני אעדכן אם זה עובד.

5 תגובות

  1. א. תרפיה
    ב. שבע שנים? למאסטר?!

  2. בהצלחה חביבי,,. יהיה חבל אם תפסיק לכתוב – קריאת הפוסטים שלך מחכימה ומעניינת כמעט תמיד.

כתיבת תגובה