גיליון בחירות מיוחד של פוליטון

פוליטון, עיתון הסטודנטים למדע המדינה באונ' העברית בירושלים, שאני נמנה על עורכיו, ופקפוק עיתון הסטודנטים לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, יצאו בגיליון משותף מיוחד לרגל הבחירות. הייתי אחד מהעורכים של הגיליון ואחראי לעיצוב האתר. אני מזמין את כולם לעיין בגיליון המרתק. בגיליון ישנם 16 מאמרים וכתבות שעברו כולם עריכת תוכן מקיפה ועריכת לשון. כל הכתבות מושקעות מאוד ומעניינות. במיוחד אני חושב שקוראי הבלוג שלי ימצאו עניין ב:  מאמר מצויין שעשה מחקר על השפעת השינויים הדמוגרפים בעשור האחרון על תוצאות הבחירות. ראיון בלעדי וייחודי עם מיקי איתן לאחר ההדחה מרשימת הליכוד. כתבת ביקורת מצוינת על סרטוני השיטה של אלדד יניב ומה שהם מייצגים. מאמר סאטירי מצחיק שעוסק בליברמן וישראל ביתנו. ומאמר חשוב בנושא ייצוג נשים בכנסת.

כמו כן יש בגיליון גם מאמר שלי על היוזמה שניסינו לקדם להבאת המועמדים לראשות ממשלה לעימות באוניברסיטה העברית:

הכול התחיל בשיחה פוליטית בבלוגוספירה על השאלה מדוע אין עימותים בישראל. צפינו בעימותי הבחירות בארצות הברית והתקנאנו ששם מקיימים משחק פוליטי-דמוקרטי לתפארת, ואילו אנחנו נאלצים להסתפק, במקרה הטוב, בתגובות יחצנים להתבטאויות פוליטיקאים. רבים האשימו את התקשורת הישראלית בהיעדר העימותים. בהקשר זה חשבתי שרק גוף עצמאי, שאינו שייך לאחת מתחנות השידור הקיימות, יוכל אולי לאחד את הכוחות ולהביא את הפוליטיקאים שלנו לעימות. העיתונאית והבלוגרית טל שניידר הציעה באחד הדיונים שאחת האוניברסיטאות בארץ תיזום עימות, ובתגובה החלטתי להרים את הכפפה ולנסות לעניין את האוניברסיטה העברית ביזמה כזאת. .. להמשך המאמר

כתיבת תגובה

