פוליטון 2 ואחוז החסימה

אתמול הושק הגיליון השני של עיתון הסטודנטים האינטרנטי של המחלקה למדע המדינה באוניברסיטה העברית בירושלים – פוליטון.

גם בגיליון השני היה לי הכבוד להיות העורך העיצובי של האתר. אני מזמין את כולם לקרוא את הכתבות המעניינות ולהתרשם מהאתר.

יש שם כתבה אחת שלי שלא בלתי רלונטית לפוליטאה: מאמר ארוך שכתבתי על אחוז החסימה בישראל ובעולם, על מה אנשים חושבים שהוא משיג, ועל מדוע אני חושב שמדובר בטעות. המאמר קצת ארוך מהרגיל ומכיל פרטים "טכניים" ומקצועיים, אבל המסקנות שלו חשובות אני חושב. הוא גם עבר עריכה על ידי שלושה עורכים שונים ועל כן הוא קצת יותר רציני מפוסט רגיל פה, אז זה שווה אולי את המאמץ.

להשאיר תגובה

